REKLAMA WYBORCZA

Wiadomości

  • 8 listopada 2016
  • 9 listopada 2016
  • wyświetleń: 29118

Lidl zakończył swoją akcję. Koniec ze śmieciami w sklepach

Nie tak miał chyba wyglądać efekt działań marketingowych sieci Lidl Polska, która pewna jakości swoich produktów rozpoczęła pod koniec października akcję "Absolutna satysfakcja lub zwrot pieniędzy!". W sklepie można otrzymać zwrot pieniędzy, okazując paragon oraz opakowanie produktu. Jego zawartość może być częściowo zużyta lub spożyta. Klienci masowo wykorzystywali ten zapis regulaminu i przynosili do sklepu... puste opakowania produktów, za które otrzymywali zwrot pieniędzy. 8 listopada Lidl niespodziewanie zakończył akcję.

lidl
Sklep Lidl · fot. pless.pl


27 października sieć Lidl w Polsce rozpoczęła akcję "Absolutna satysfakcja albo zwrot pieniędzy". Klienci, którzy uznali, że jakość produktu nie spełniła ich oczekiwań, mogli odnieść je do sklepu i otrzymać pełny zwrot poniesionych kosztów. Akcja dotyczyła produktów spożywczych, chemicznych i kosmetyków.

Klienci masowo zaczęli przynosić do sklepów opakowania częściowo lub całkowicie zużytych bądź skonsumowanych produktów. Na kasach lądowały opakowania po papierze toaletowym, puste butelki po płynie do płukania ubrań, a nawet plastikowe opakowania po mięsie mielonym...

"Dantejskie" sceny zdarzały się w wielu marketach. Obsługa sklepu nie nadążała z realizacją reklamacji, przez co tworzyły się długie kolejki do kas. Zdarzały się także sytuacje, że nadmierna ilość zwrotów w sklepach prowadziła do tego, iż w kasach zaczynało brakować gotówki.

Akcja promocyjna Lidla miała zakończyć się 30 listopada, jednak ze względu na krytyczne komentarze sieć postanowiła zakończyć ją zdecydowanie wcześniej. - Podjęliśmy decyzję o zakończeniu z dniem 8 listopada 2016 r. promocji objętej "Zasadami zwrotów produktów marek własnych Lidla (artykułów spożywczych, chemicznych i kosmetyków)". Przyczyną tej decyzji są przypadki wykorzystywania promocji wbrew jej celom. Niemniej jednak chcielibyśmy podziękować wszystkim klientom, którzy testowali nasze marki własne i dzielili się z nami swoimi opiniami za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta - czytamy w oficjalnym komunikacie sieci Lidl.

Wszyscy klienci, którzy dokonali zakupów przed dniem zakończenia akcji, nadal mogą zwracać produkty do pierwotnego czasu zakończenia promocji, czyli 30 listopada.

ab / pless.pl

Komentarze

Zgodnie z Rozporządzeniem Ogólnym o Ochronie Danych Osobowych (RODO) na portalu pless.pl zaktualizowana została Polityka Prywatności. Zachęcamy do zapoznania się z dokumentem.