Wiadomości
- 26 września 2019
- wyświetleń: 1085
Prowadzisz biznes w Pszczynie? Sprawdź jak zdobyć klientów w Internecie!
Materiał partnera:
Prowadzisz biznes w Pszczynie lub w okolicach i zastanawiasz się jak pozyskać klientów, którzy szukają usług lub produktów, które oferujesz? Coraz częściej korzystamy z internetu, aby odszukać informacji na dany temat, znaleźć opinię lub dowiedzieć się czy w pobliskiej miejscowości dostępny jest dany produkt lub usługa. Szczególnie w przypadku biznesów lokalnych posiadanie własnej strony internetowej może pomóc pozyskać nawet do 70% więcej klientów. Coraz częściej bowiem, szukając danej usługi lub produktu, wpisujemy w wyszukiwarkę dodatkowo lokalizację, np. "fryzjer w Pszczynie" czy "apteka Pszczyn". Oczekujemy, że na pierwszej stronie wyskoczy kilka propozycji, gdzie możemy uzyskać pomoc lub dokonać zakupu potrzebnego nam produktu.
Jak więc sprawić aby klienci mogli znaleźć cię w internecie?
Jeszcze kilka lat temu stronę internetową posiadały tylko większe firmy, teraz nawet mniejsze, lokalne biznesy zauważają, że wizytówka w internecie to konieczność. Na początek warto stworzyć profil firmowy na facebooku lub instagramie. Stworzenie profilu w mediach społecznościowych jest bezpłatne, a pozwoli Twojej firmie zaistnieć w internecie. Nie mniej jednak, pamiętaj, że najlepszym rozwiązaniem jest posiadanie własnego "kąta", dlatego docelowo, aby rozwijać swoje działania w sieci warto stworzyć własną stronę internetową.
Co warto wiedzieć tworząc własną stronę internetową?
Oto kilka wskazówek, które każda firma powinna wziąć pod uwagę:
- sprawna nawigacja - zadbaj o to aby kluczowe elementy, takie jak: menu, logo firmy z przekierowaniem na stronę główną, zakładka kontakt oraz oferta były łatwo dostępne i widoczne na stronie www.
- oryginalny tekst - to ważne aby tworząc opis firmy czy opis oferty, w tym jej produktów i usług zwrócić uwagę na język. Nie opłaca się kopiować, gdyż to zniechęca nie tylko użytkowników, ale również negatywnie wpływa na pozycjonowanie stron.
- optymalizacja strony pod seo - bardzo ważne, szczególnie w przypadku biznesów lokalnych, które dzięki optymalizacji mogą uzyskać w łatwy sposób wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania, a tym samym więcej klientów.
Jak wypozycjonować stronę internetową tak aby znalazła się wysoko w wynikach wyszukiwania?
Pozycjonowanie stron to często długi proces. Jednak lokalne biznesy zyskują znaczną przewagę, ponieważ Google zwraca dużą uwagę na to gdzie oferowana jest dana usługa lub produkt i pozwala mniejszym, lokalnym działalnościom zdobyć szybciej wyższe pozycje. Co może pomóc w procesie pozycjonowania stron? Przede wszystkim nasycenie tekstów na stronie odpowiednimi słowami kluczowymi, czyli słowami, po których użytkownik najczęściej wyszukuje dany produkt lub usługę. Konkretne frazy, które uwzględniają np. lokalizację, takie jak np. "dekarz Pszczyn" zwiększą ruch na stronie a tym samym liczbę klientów. Dodatkowe działania również pozytywnie mogą wpłynąć na pozycję strony internetowej twojej firmy, np:
- sprawdzenie czy witryna jest indeksowana przez Google - często okazuje się, że idealnie przygotowana strona internetowa nie jest w ogóle widoczna w Google, trzeba bowiem najpierw zgłosić ją do indeksacji.
- szybkość ładowania się strony,
- poprawna struktura strony.